Tonight i'll be the Indian girl

Men tusans sablar också!
Jag vet vart vågen finns.
Och jag vill väga mig, men - Jag. Får. Absolut. Inte. Väga. Mig.
Punkt.

Idag tänkte jag vara jätteordentlig och äta precis som jag ska!
Så, planerat 10-mellis blir: 2 digestivekex med philadelphia och 1 kiwi
Lunch: 3 dl pasta, 2 dl köttfärssås, 2 dl grönsaker och 2 dl mjölk
2-mellis: risifrutti, banan

Är ensam hemma, men det ska gå.
Idag är jag stark!

Måste fortfarande mäta precis allt jag äter - förutom på lunchen i skolan då - och det är sjukt irriterande! Jag vill så himla gärna kunna äta precis vad jag vill, när jag vill, som alla andra normala människor. 
Vägrar att vara tjejen som tuggar torra mandlar när de andra trycker i sig godis.
"Nejmen tyvärr, jag kan inte äta yoghurt just nu för jag glömde mitt decilitermått hemma..."
Verkligen helt normalt beteende.

Snart måste jag springa iväg och packa ihop lite småsaker. Ska ta bussen hem till Daddy någon gång efter lunch, och därefter blir det utgång med världens bästa vän! Idag ska vi vara indianer. Dåligfantasi_93, men äsch! Vi laddar!

Tjingalong!














Kommentarer
Postat av: hanna

Du klarar det säkert, även fast det är jobbigt!

2011-11-02 @ 11:17:21
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Loivsa

Jag är precis likadan, måste väga! Jätte dumt egentligen, och det är ju inte för att man är rädd att man ska äta för lite direkt...

2011-11-03 @ 08:00:19
URL: http://loivsa.blogspot.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: kul att du ville vara med i veckans blogg:) en vinnare är nu utsedd så gå in och se om de va du och va de inte det så ta chansen att anmäl sig till nästa vekas tävling!

Ett tips: följ mig på bloglovin så ser dy direkt när det kommer upp nya tävlingar:) kram

PS. kom i håg att du dubblar din chans att vinna om du gillar inlägget på bloglovin:)

2011-11-04 @ 18:56:56
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0