Life's good



Tacokväll med Daddy och Miss P. Ganska så trevlans faktiskt! Och det kändes bra.
Syster ser Breaking dawn med några vänner, så jag ska springa iväg och spela lite ps2 nu. Hähä!
Väntar på att boyie ska smsa också, och det är verkligen inte bra. Tänker alldeles för mycket på honom!

Godisskålen står framför mig på bordet med choklad, kola och en massa andra gosdsaker i, men jag får ångest av att bara se på den. Tanken på att stoppa något i munnen är förbjuden. Jag darrar av skräck, och vill bara slå mig själv med ett basebollträ i huvudet! Aaargh!
Måste döda känslan av att socker och fett är smutsigt.
När boyie var här klarade jag iaf av att äta jordgubbssylt till pannkakorna utan mått, och det var ett stort steg för mig. Ibland är jag bra. Ibland är jag stark. Men det går trögt. Känns som om jag måste kräla över Sahara ungefär.

Och just nu har jag en galen träningsvärk!
Life's good.

// xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0