Smarttjej_93

När jag vaknade hos Daddy förut hade jag helt glömt av att det var hans dag! Måste seriöst vara världens sämsta dotter någonsin. Och tydligen hade både jag och syster glömt av honom förra året med?! Jag dör. Nu måste jag verkligen hitta en bra present! Hjälp snuttor?!

Igår kväll tog jag bussen in till stan och såg "In time" tillsammans med killen jag pratat om. Gaaah! Den var grym! Tänkte att ni ville veta det.
Och - jag har panik för att jag inte vet vad jag känner. Han är värdens sötaste. Snäll, rolig, smart, glad, skrattar åt mig och mina värdelösa kommentarer. Vad mer kan jag begära? Måste vara något allvarligt fel på mig.

Nu ska jag ta en promenad, äta 2-mellis och sen åker vi till mormor och morfar och äter middag.
Älskade morfar. Han är så himla smal. Så himla sjuk. Men det märks nästan inte. Styrka!
Mami har köpt alla hans favoritchokladsorter, och jag hoppas att han kan äta dem.

Ibland skäms jag för min sjukdom.


Kommentarer
Postat av: hanna

Tycker det är så jobbigt när gamla människor blir sjuka, typ ens mormor/morfar, man vill bara ge dom en stor kram, haha :).

2011-11-13 @ 16:32:52
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Ellinor

skumt, men ja testa igen ^^ <3

2011-11-13 @ 22:14:48
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0