Minus tre hekto på tre dagar - damn it

Godmorgon coolingar!

Sitter här och glor på MTV breakfastclub samtidigt som jag äter frukost. (Varför kan det inte vara Dr. Phil på veckorna?) 
Varierar mig iaf lika mycket som vanligt - tror att jag har ätit samma i minst fyra veckor nu. Hehe! 
Vaniljtoghurt, fruktmüsli, banan och Pro-Viva juice.
Gud vad jag älskar frukost.

Jag är hos Daddy nu, och sprang på vågen ute i garaget. Alltså, det var verkligen inte meningen! Inte så att jag letade efter den eller fick panik när jag inte hittade den ute på vinden eller så...
Nu har jag bmi 19.0. Det är inte bra, och jag vet att jag måste göra något åt det. SNART.
I promise.

Förövrigt så älskar jag mat om ni har missat det! Och nu måste jag ta bussen ut till Mami och hämta någon snygg outfit som jag kan ha på mig ikväll. Klanten har talat.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: hanna

Ett bmi på nitton är ju inte jättefarligt, du är duktig!

2011-11-04 @ 11:49:50
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0