Jag har paniiiiik!

Som vanligt. Haha!

Men lunchen gick faktiskt väldigt bra. Verkligeeen! Och det är tack vare er gullungar, för jag kände att jag gjorde det både för min egen skull, och för er skull! Så tack för allt ert stöd älskade bloggisar! Jag tycker så himla mycker om er ska ni veta!

Men som jag skrev, paniiiiik!
Killen jag träffade i fredags bjöd precis ut mig på bio, och jag känner bara - aaargh! Alltså, jag dör av nervositet! Vilket jag aldrig brukar göra. Men jag tycker om den här killen. Väldigt mycket.
Allvarligt talat, det här är helt galet! Om han hade gått förbi mig ute på stan, så hade jag vänt mig om efter honom. Så jävla söt är han! Tycker jag då. Gud, han kan inte gilla mig! 

Och jag har inga tuggummi att lugna ner mig med! Tänker tusan springa upp på mitt rum och gömma mig under täcket med lite grym musik och hoppas på att mitt hjärta inte stannar under natten. Hehe!

Sweet dreams sweethearts!

Svävar lite på moln tror jag.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt!! <3

2011-11-06 @ 23:48:14
URL: http://blanchettleaf.blogspot.com
Postat av: camilla

men vad roligt att han bjöd ut dig :D hur ska du göra?:D

Åå har aldrig vart på mortens faktiskt, e de kul där?:) har inte vart ute mkt alls de sista sen jag fick äs :/



oj två kg e ganska mkt :/ vad säger ni om det? ska du göra ngt speciellt för o gå upp de nu igen? kämpa på nu du kommer fixa detta<3



kärlek i mängder<3

2011-11-07 @ 13:06:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0