Jag blir galen!

Har en tid hos min läkare klockan tio idag på ätstörningsenheten, och jag kom på det alldeles nyss! Mitt hjärta slår fortfarande i hundranittio! Detta är helt sinnessjukt! Hur jävla smart får man vara?! Mami påminde mig säkert tusen gånger i veckan innan jag åkte till Daddy. Aaargh! Nästa buss gick först tjugo i tio - det tar en timma in till stan - så det kunde jag ju glömma. HAHA! Ringde precis mormor i ren panik, och guuud, hon kommer snart och hämtar mig!

Tack, tack, tack älskade mormor! Jag dog nästan där, och annars hade Mami dödat mig.
Hehe!

Gud, måste lugna ner mig.
Vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag hade förlorat.

Mary-Kate, du är en värdelös klant.




Kommentarer
Postat av: S

hoppas det gick bra där ! :)

2011-11-04 @ 22:50:26
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: I.

Hej vännen! Åh tänker på dig med! Du ska veta att jag läser din blogg varje vecka, älskar att följa din väg och man märker hur mycket bättre du mår.



Joo jag är medveten om att jag tränar ohälsosamt mycket men det är mitt enda sätt att hålla mina tankar i skick. Annars mår jag kanon faktiskt. Eller nej vem fan försöker jag lura.. Jag har så jävla mycket ätstörningar man kan ha. Men det har på något sätt blivit min vardag. Så jag mår liksom bra.. utan att må bra. Jag har så jävla mycket bra vänner och det händer kul grejer hela tiden så det är svårt att deppa då. Kom just hem från en galen kväll faktiskt. Den blev dock ganska tidig tyvärr för jag måste upp tidigt imorn. Men de e okeyy ändå;) Had fuun!

Jag ska jobba på att bättra mig på mat-fronten. för det var ju påväg att bli bra men ensam är inte alltid starkast. Mina närmsta vet ju så ska be om lite stöd nu. Kan ju inte falla tillbaks igen nuuuu.



Är så glad att du går åt rätt håll!! Keep it up girl! Kärlek!

XXX

2011-11-05 @ 01:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0