Dining out with Mami

Idag tog jag sjubussen in till Mamis jobb tillsammans med henne, och jag lyckades somna där på en soffa tills det var dags för tio-mellis två timmar senare! Damn, I'm good. Hehe!

Promenerade upp till sjukhuset klockan elva och träffade min behandlare där som konstaterade att jag hade gått ner ännu ett halvt kilo i vikt, Mindre bra, men jag kan inte hjälpa hur jag känner. Lyckan var total, även om jag skämdes över mig själv.
Jag berättade iaf äntligen att jag manipulerat matschemat, och det kändes väldigt bra att vara ärlig. Jag måste verkligen skärpa mig nu, och om jag ska göra det, så behöver jag hjälp! Men, jag bad henne att inte säga något till Mami. - Hon hade blivit HYSTERISK.

Efter det åt jag lunch på en supermysig restaurang tillsammans med mamma. En supergod pasta och kycklingsallad med majs, rostad lök och vitlöksdressing i.
Träffade bästis en stund efter det, pluggade lite, cola-zero, shoppade och åt middag med mamma på Subway innan vi åkte hem. Provade en ny där som jag blev helt förälskad i! Aaargh! Spicy Italian hette den, med en massa god salami ovanpå! 

Förövrigt så längtar jag efter en viss människa just nu! A boy. Och jag hoppas verkligen att vi snart kan träffas igen!
Nu ska jag kila i säng!

Puss sweethearts!



 

Kommentarer
Postat av: sussi

När låg du inne på anorexu/bulimi avd på östra?

2011-11-02 @ 08:26:03
URL: http://susanneskamp.blogspot.com
Postat av: Elin

Scary. Tror du att han kommer göra något senare, att det utvecklas menar jag, eller stannar det här?



Nej, egentligen inte något som hänt, tankar du vet. Känns som att jag itne förtjänar att få det bra, som att jag är värd att må kasst så varför försöker jag få mig själv att må bättre? Skumt jag vet..



Hur var det igår?

kramar

2011-11-03 @ 13:10:59
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0