Saknade björnbär, kiwi och melon i min fruktsallad

Frukost: 2 dl yoghurt med hallon (200)
Lunch: majs, morötter och ett ägg (200)
Middag: gurka, äpple, ägg med kaviar, grovt bröd med smör och frukostkorv (500)
Kvällsmat: fruktsallad med hallon, jordgubbar, clementin och blåbär (100) smask!

1000 kalorier, och då har jag ändå tagit i. Inte bra. Absolut inte bra. Möte och vägning imorgon...
Borde verkligen äta något mer ikväll, men det går nog inte för jag är alldeles för mätt. Uuugh! 

Förresten, vaför måste de sända alla bra tv-program på en och samma dag för? Sjukt irriterande! 
Hells kitchen, du är vad du äter och criminal minds.
Men hej, jag antar att det bara är att krypa upp i soffan med en filt och stanna så resten av kvällen. Hähäää!


 

Kommentarer
Postat av: Loivsa

Duktig du är:) kämpa på!!

2011-05-26 @ 19:28:51
URL: http://Loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0