Så här är det

Jag har blivit sjukskriven från skolan resten av terminen. Skönt?!
De har ordnat så att jag kan komma och gå precis som jag vill när jag vill. Det är faktiskt skönt. Det känns bra.
Kommer gå till alla de lektioner jag känner att jag behöver gå till och antagligen de andra också... Hehe! Eller nej, kanske inte alla lektioner man sitter av, men jag vill verkligen göra så gott jag kan och så mycket jag orkar så länge jag orkar!

Jag kommer klara det här! Jag ska ha mina betyg inför sommaren! Mina bra betyg och jag kommer att få hjälp. Massor av hjälp.

Ska väldigt snart få hälsa på mitt möjliga (förhoppningsvis inte) tillfälliga hem i sommar.
Jag vill inte bli inlagd. Det vill jag verkligen inte, men ibland känns det samtidigt som mitt enda realistiska alternativ. Iaf mitt bästa alternativ om jag vill klara av skolan igen till hösten, vilket jag vill och måste.
Nej usch, jag får panik bara jag tänker på det!

Och jag är så fruktansvärt mätt. Den här konstanta mättnadskänslan driver mig till vansinne!
Tugga tuggummi gör inte saken bättre. Smart av mig.  

Borde förresten plugga. Eller iaf gå hem. Orka att jag sitter kvar i skolan frivilligt en fredagseftermiddag?! 
Jag är ju störd i huvudet.



Kommentarer
Postat av: Althea

Svar: Jag är en riktig te-periodare så det varierar hela tiden, just nu tycker jag mest om te med smak av persika&mango eller kanel. Vilket te gillar du mest? Älskar te så jag vill gärna ha tips! :*



2011-05-06 @ 16:03:39
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa fina du

2011-05-06 @ 22:11:56
Postat av: it's hard times for dreamers.

blev också sjukskriven resten av terminen.

2011-05-08 @ 02:20:02
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0