Råångest

Har panik!

Är så sablans nervös inför vägningen imorgon så jag vet inte vart jag ska ta vägen! En del av mig är absolut övertygad om att jag har gått upp flera kilon, vilket inte ens är realistiskt så det är ju bara löjligt, men gaaaah ändå!
Kommer inte kunna somna nu.

Crap.

(Förresten så var tårtan den godaste jag någonsin ätit och jag dreglar bara jag tänker på den. En gräddig hallonkräm med färska bär och en massa, massa vaniljkräm med vit marsipan. Sinnessjukt god! Åt en lättsockrad risifrutti efter det också. Hehe!)

Eeh ja, jag är tjockast i världen OCH har egentligen råångest över allt jag ätit idag.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ha ingen ångest över vad du ätit, det var ju gott eller hur? o din kropp behöver allt den kan få i sig :) o du vet lika väl som jag att de inte kommer göra någonting med din vikt för de krävs ju så otroligt mkt för att öka i vikt.

Är de idag du ska väga dig? lycka till:)



mitt mi ligger på 15,1-15,2 just nu men ja kämpar som en galning för o öka så jag får jobba till sommaren :D

Var du inlagd förra sommaren? hur länge då?vad låg du på för bmi då?

jag har inte vart inlagd men har vart hotad med inläggning många ggr då min vikt vart så låg, pulsen,blodtryck,ekg o blodprover vart så dåliga..men nu börjar allt bli mkt bättre iga så jag är positiv...ja har typ nått en punkt då jag inte alls e rädd för viktuppgång längre utan jag blir besviken om jag ökat mindre än 0,5kg i veckan..så de känns ganska skönt faktiskt..jag orkar inte stå här o stampa längre.. livet är så mkt mer än mat o träning o kroppar..



Berättade du för dna föräldrar att du hade problem med maten?

ja tar 2 st näringsdrycker 300kcal st utöver allt annat, dvs äter frukost, mellis, lunch, middag, kvällsmat, mellis samt 2 nd:P äter hela tiden^^



vad pluggar du för något?:D

ÅÅ tårtan var absolut värt det :D

LOVE<3

2011-05-02 @ 08:16:51
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ..

jag har varit inlagd i 3-4 månader i sträck. typ 6 månader sammanlagt. det är inte kul, man vill inte hamna så långt igen. men de hotar med inläggning nu för det inte går så bra. men jag vill ha en bra sommar. men ändå vara smal. jag vill kunna både och. men sammtidgt vet jag att mamma drar in alla planer då. så ja, jag vill ner i vikt. men jag vill inte ta konsekvenserna.

2011-05-02 @ 08:57:41
URL: http://mybestfriendana.blogg.se/
Postat av: ..

vart går du på behandling. scä? mando? capio?

2011-05-02 @ 12:42:50
URL: http://mybestfriendana.blogg.se/
Postat av: Abigail

sv: Tack så hemskt mycket, du anar inte vad det värmer.



Ja men det gör jag. Vill du så kan du!! :)

2011-05-02 @ 20:18:53
URL: http://adelgazo.blogg.se/
Postat av: it's hard times for dreamers.

tjockast i världen.. vill du slåss omet? c;♥

2011-05-04 @ 00:34:28
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0