Pucko

Sådär ja!
Har nu tryckt i mig en varmkorv till förätt, alldeles för mycket tacos och ett gigantiskt äpple till efterrätt. (Nachochipsen med chilismak är verkligen helt dödligt goda! Smask.) Men jag klarar mig utan siffror. Har nog med ångest som det är och min mage gör ont. Hej! Allt är som det brukar! Känns tryggt och bra.
När ska den bli normal?! Arrgh!

Mötet förut gick bra iaf. (Enligt mig. Hähäää!)
Jag ligger kvar på samma vikt, vilket var en otrolig lättnad. Mindre bra: Min dietist vill öka på mitt matschema med näringsdrycker. Woho! Eller inte.

Kill me.

Här är förresten bilden jag aldrig lyckades ladda upp förut.
Vattenmelon är smask.

Kan inte ladda upp bilder i inläggen! Varför?! Gaah!

Kommentarer
Postat av: lizzie

aaah, vattenmelon är jättegott!:)

2011-05-23 @ 21:24:20
URL: http://faatkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0