Pinsamt

Åh vad jag skäms.
Vaknade runt nio imorse och fick världens knäpp!
Visste ju att mamma hade "gömt" vågen i bilen och eftersom hon tog bussen till jobbet idag så sprang jag ut och hämtade in den.
Och ännu värre: Jag blev överlycklig när jag såg vad den visade! Ligger fortfarande under 45 - trots all mat människor tvingat i mig de senaste veckorna!? Sjukt.

Kom nyss in från en timmes pw i småregnet så nu är jag glad. Ska kura ihop mig i soffan med ett ägg, majs och en liten morot framför criminal minds!
Mys!

Och tjejen på bilderna jag la upp igår heter förresten Saleisha Stowers. Hon vann Americas next top model, säsong 9.
Visst är hon ursnygg!


Kommentarer
Postat av: lizzie

jaa hon är jättesöt! jag följer alltid top model som en galning haha :)

2011-05-26 @ 13:09:53
URL: http://faatkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0