Låt mig dö

Matdagbok lördag:

(Frukost, mellanmål och lunch) :

- yoghurt med hallon och müsli
- ägg med kaviar
- äpple
- makrillfilé med potatismos, spenat och en halv tomat

(Grillning hos mormor och morfar) :

- stor och äckligt god köttbit
- en massa klyftpotatisar
- en massa potatissallad
- tsatziki
- mormors supergoda sås i mängder
- lite morot, broccoli, gurka, tomat och paprika

- en chokladkakebit (mina två små kusiner hade bakat)
- massa rabarberpaj med vaniljsås

Jag vill verkligen inte mer nu! Det går inte längre!
Behövde ju inte ens äta den där sablans efterrätten och gjorde det ändå! Jag tappade kontrollen! Börjar gråta nu igen. HELVETE.
 
Mami hade spytt flera gånger imorse också, så hon ringde daddy som fick komma och hämta mig. De tror att jag ska dö om jag blir sjuk.
Nu sitter jag här med världens dödsångest och vill bara dö. Jag hatar att vara här. Hos daddy. Jag hatar världen. Jag hatar mat. Och mest av allt, så hatar jag mig själv.
 
Jag vill ha min mami nu. Snälla låt mig.



Kommentarer
Postat av: camilla

Asså de e väldigt olika de där. När jag ser på bilder kan jag väl tycka att jag ser smal ut men absolut inte så smal som alla andra säger att jag är. Går jag på stan ex tycker jag alltid att alla ser mindre ut än mig nästan, fast de flesta säger att de inte stämmer alls.. jag har jättesvårt att se de där..brukar folk säga så till dig? asså litar du på dem när de säger att du e väldans smal?



De e nog bara bra att du inte vet om vikten, speciellt om du vet att de skulle påverka negativt.



Haha jaa mina mellanmål e stooora :P men jag hade en frukt tidigare o de funkade inte alls, då hände ingenting xD men en frukt e inte de lite?:O



Usch då vad jobbigt att du får sån ångest :/ vad gör du mot den? tar du tabletter och så?

Jag har aldrig haft stora problem med ångest faktiskt utan jag har mest fått orolighetskänsla i kroppen isåfall o när jag känner så pratar jag alltid med pappa så får han mig att känna mig mycket lugnare :)



ÅÅ men gumman jag är helt säker på att du försöker och gör allt du kan, du är duktig som kämpar som du gör <3 det är bara att fortsätta och aldrig ge sig :) tack vännen, du gör mig otroligt glad ska du veta<3



Jag ska också väga mig imorn, är lite nervös, måste gå upp typ ett halvkilo om jag ska klara vikten för o få jobba så håll tummarna :)

Men vill du inte gå upp i vikt då? de e ju det du behöver gumman. hur känner du inför imorgon? hur mkt hade du gått upp sist?



Nej men inte skämmas! ljuger du ofta? vad ljuger du om? vad var de för grov lögn?

Jag berättade för mina föräldrar att jag hade problem med maten när jag var i england o när jag kom hem hade jag ju tappat massa i vikt, de försökte få mig att äta mer men de gick ju inte, jag ljög o till sist gick jag med på att träffa läkare..o sen har de fortsatt :) de e jag väldigt glad över..jag trodde liksom att jag aldrig skulle kunna äta bröd igen :P jag som älskar bröd :D



Oj 3 prov, vad har du prov i? lycka till i massor <3 du fixar det men se till att ta hand om dig själv bara :)

Jag är rsjukskriven just nu..jag började plugga hälsopromotion i gbg men ska hoppa av det programmet. har sökt socialpedagog och sjuksköterska nu istället :D hoppas ngt av de passar:P hihi!



vad hittar du på ikväll?:)



LOVE<3

2011-05-16 @ 19:55:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Skywalker.

gumman, du klarar de ♥♥

2011-05-20 @ 16:41:32
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0