Knäpp på majs

HAHA!
Ni kan aldrig gissa vad jag hittade i min jackficka förut!! Tror jag smäller av!
Det är helt sinnessjukt för jag kommer verkligen inte ihåg att jag la den där... Men what the hell, jag klagar inte! 
Underskattade mig själv som vanligt. Jag är ju smart! Eller kanske inte så smart... Haha! Beror på hur man ser det.

Matdagbok:

- 2 dl fruktyoghurt med hallon (190)
- stort äpple (90)
- morot (40)
- 50 g minimajs (40)
- paprika (20)
- ägg med kaviar (100)
- grovt bröd med smör och frukostkorv (300?)
- grovt polarbröd med smör och ost (300?)

1100 kalorier = misslyckad dag.

Gud, jag har seriöst fått knäppen på majs! Eller majskorn. Ni vet sånna där som man köper på burk. Söta och helt underbart goda! Kanske har sagt det förut? De brukar ha det på lunhen i skolan iaf så jag är mer än nöjd. Hihi! 
Anyway, smask!

Imorgon blir det förresten ingen skola för min del eftersom de andra skriver kemislutprovet som jag ska göra efter sommaren. Woho! Undrar vad jag ska hitta på då... Hmm, det tåls att tänka på!

Nu blir det situps, benlyft och armhävningar!
Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Little J

Vad äter du för märke på minimajsen? Tänkte på att 50 var 40 kcal? För de jag äter så är det 15 kcal på 100 gram :O

2011-05-26 @ 00:46:56
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Danni.

majs är gott.

2011-06-06 @ 04:35:12
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0