Jag sväller upp

Känner det i hela kroppen och det går fort. Alldeles för fort.

Panikångestattack innan frukost imorse.

- 2 dl yoghurt med 1 dl müsli och lite hallon
- En grov tekaka med smör, ost och lite frukostkorv

Jag har alltid älskat frukost, så detta har varit helt normalt för mig en gång. Kan inte förstå det nu.   
Började hyperventilera och låg sedan skakandes på köksgolvet i flera minuter. "Andas Mary-Kate, andas." Jag hade aldrig klarat av det här utan mamma.

Det är helt sinnessjukt.
Måste ut. Måste få känna mig normal en stund.

Jag fuskade förresten. Tog för lite yoghurt och müsli, men det är nog okej ändå. Är stolt över mig själv tror jag.
Mellanmål snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0