Jag lever

Förlåt för att jag inte bloggat på så länge men det har varit kaos här!
(Lovar att berätta mer när jag har tid.)
Vill iaf att ni ska veta att jag saknat er en himla massa!
Ni är så söta mot mig. Vill bara äta upp er! Hehe!
Fast det är nog ingen bra idé när jag tänker efter. Är redan tjock nog som det är.
 
Kämpar med matschemat men det är svårt och jag fuskar hela tiden. Ljuger också för den delen?! Jag är så dålig. En hemsk människa som inte klarar av någonting.

Nu måste jag plugga matte. Har panik!
Tänkte att ni ville veta. Och jag är ledig imorn. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Skywalker.

bra att du lever ♥

2011-05-11 @ 12:18:54
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0