Insomnia och daimglass

Kvällens mat blev en sallad med soltorkade tomater, fetaost, pasta, rostad lök, potatissallad, kyckling, räkor, kräftor, skinka och melon i. Superduperdundermegagod från salladsbuffén på Ica! (Älskar verkligen att man kan blanda precis som man vill där! Wiho!)

Men det slog slint i min hjärna när vi gick förbi glassarna. Herregud säger jag bara!
Fick världens infall/anfall och kastade mig över en daimstrut?! 340 kcal. Brydde mig inte. Eller intalade mig själv att jag inte brydde mig. HAHA.
340 KCAL!!! Jag står inte ut! Har verkligen råångest nu och kan inte somna. Så himla bra.
Glassen var dödligt god men det var ändå inte värt det. Imorgon är mami hemma hela dagen så då kan jag inte fuska heller. Goddamnit. 
Har fullständig panik nu! Kommer garanterat drömma matmardrömmar i natt. Panik, panik, panik!

Och på tal om det... Jag vaknar upp alldels genomvåt av svett minst en gång i timmen nuförtiden. Så grymt äckligt.

Undrar varför. NOT.






Kommentarer
Postat av: ch

jag vill också allra helst plcoka min egen sallad för då får jag exakt så mkt jag vill av varje livsmedel. gilla inte när andra gör den åt mig för den blir aldrig som jag ska vill ha den.



ta nya tag imorgon, skit i glassen....:)

2011-05-14 @ 09:19:44
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Låt inte glassen förstöra för mycket, det är bara att ta nya tag, resa sig upp och försöka igen! Det går tillslut! <3

2011-05-14 @ 10:29:28
URL: http://eyesore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0