Ibland har man flyt

Hittade ett par grymma jeans som satt helt sjukt bra på mig idag! Jag bara wtf??
Mamma vill egentligen inte att jag köper såhär små kläder, men hej, jag kan ju inte vara utan heller?! Drunknar i mina gamla.
Billiga var de också om ni vill veta - ekonomisk som jag är - och jag lyckades även slösa bort pengar på onödigheter som hårspray, tuggummi, nagellack och ett supergulligt linne i benvit spets med fransar. Trevlans värre! 

Maten har däremot gått mindre bra: 

- 2 dl yoghurt med hallon
- äpple (det godaste jag ätit på länge!)
- blandsallad (pasta, potatissallad, soltorkade tomater, fetaost, rostad lök, kyckling, majs, avokado och massa annat gott!)
- äpple 

Men måste tacka er för stödet igår gullungar. Ni är så bäst och får mig att må så himla mycket bättre!
Vill bara ge er världens största bamsekram!

Borde verkligen gå och spotta ut mitt tuggummi nu förresten...
Och jag fullkomligt älskar bilden! HAHA!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älskar den med

2011-05-27 @ 23:11:54
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Danni.

fast maten var ju inte mycket :)

2011-06-14 @ 03:09:09
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0