Himmel och pannkaka

Ännu en helg hos älskade farmor och ni anar inte vad jag har gjort!
Igår kväll.
Vi bakade pizza tillsammans! Pizza, som i riktig pizza!
Herregud, jag befinner mig fortfarande i chocktillstånd tror jag.
Farmor gjorde sin galet goda svampstuvning som vi hade på tillsammans med tomat, ost och skinka, och det blev så himla, himla gott! Aaah!

Åt upp hela min halva och kände mig fruktansvärt stolt efteråt.
Ångesten blev ju ett helvete, så klart, men som en väldigt klok tjej sa till mig häromdagen: ångest dödar inte, även om det kan kännas så ibland, och det är ju sant!
Min ångest kan aldrig döda mig, men att sluta äta mat kan - och kommer att döda mig tillslut.
Och jag vill inte dö. Jag vill leva!

Men gud, jag har ätit pizza! Woho! Nästa mål blir att äta hämtpizza?? 
I can do it!

Nu ska jag gå och koka ägg.
Måste ha kalla hårdkokta ägg till frukost. Hähä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0