Haha!

Var helt sjukt förbannad förut.
Hade tänkt lägga mig och lyssna på musik en liten stund för att lugna ner mig efter den här sablans dagen, och så upptäcker jag att batteriet i min htc är helt urladdat?! Blev verkligen rasande. Haha! Mitt humör är to die for.
Eller inte.

Grejen var iaf att precis när jag skulle slänga ner den i väskan (utan att ladda den), så upptäcker jag att det är två helt olika uttag till laddaren och hörlurarna. Haha! Så himla bra! Är asglad nu!

Och jag är så smart. Hehe.

Nej, nu måste jag borsta gaddarna. Sov så gott bloggisar!


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha gött :P hoppas du sov gott :D



ÅÅ tack vad fin du är <3<3

2011-05-18 @ 07:44:00
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0