Förlåt för sjukt inlägg

44.2.
Hur i helvete är det ens möjligt?!

Jag åt ju som en jävla häst igår. Helt seriöst!

Intag lördag:

- 2 dl yoghurt med hallon och müsli
- En energidryck (150 kcal)
- En portion flygande Jacob med massa sallad till
- En mjukglass med strössel!!!
- En lättsockrad risifrutti

Alltså min mage höll på att explodera! Hade så sinnessjukt ont. Det här är ju dubbelt så mycket som jag brukar äta, och ändå går jag NER i vikt?! Sjukt.

Det är det här min behandlare sagt till mig helatiden. Att om det är svårt att gå ner i vikt, så är det ännu svårare att gå upp. Låter ju helt stört?? Jag har vägrat tro henne. Fram tills nu.
 
Egentligen fick jag inte ens väga mig idag. Varannan dag hade vi bestämt, men jag fick sån panikångest imorse att jag bara var tvungen! Syster och mamma åkte iväg så jag sprang runt i hela lägenheten och letade i över en kvart tills jag slutligen hittade vågen under en soffa. Hehe.
Nejmen herregud, vad fan ska jag göra?!

När de kommer tillbaka ska vi fira systers konfirmation. Blir en massa mat och tårta.
Bra?!

Ååh, nu är jag sen! Måste hinna äta mitt mellanmål också. Gaaaah!





Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Har skckat ett mail till dig! Puss

2011-05-01 @ 14:38:53
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: josefine

"grattis" till vikten eller vad man ska säga!!, hoppas det går bra för dig och hoppas att du mår bra, det kommer att bli bättre!

kram

2011-05-01 @ 22:24:49
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: steffi

hur lång är du!!? :) är du inte nöjd med din vikt? tycker du väger väldigt lite.



sv: nej tybvärr så fick jag inte din kommentar, den får du skicka om<3

2011-05-03 @ 20:53:31
URL: http://nattstad.se/steefii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0