Damn i'm good

Åt förresten glass och jordgubbar igår. Hähäää.


Kommentarer
Postat av: Malin

De är du värd!

2011-05-07 @ 11:43:32
URL: http://malinsgi.blogg,se
Postat av: camilla

GOTT :D

Hoppas du har en bra dag :)

2011-05-07 @ 15:39:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: it's hard times for dreamers.

åh gott

2011-05-08 @ 05:17:33
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: camilla

aa jag äter frukost, mellis, lunch, middag, kvällsmackor, mellis :) samt två näringsdrycker utöver:P men hur stora mängder har du vid varje mål?har du svårt att följa schema? jobbigt att äta utöver?

ÅÅ lycka till på vägningen gumman :) hur tror du de har gått? håller tummarna för dig <3



ja de håller jag verkligen med om, man märker vilka som e ens riktiga vänner :Dfast jag har turen att alla mina vänner verkligen ställer upp o finns där för mig, de känns underbart faktiskt: o samma som för dig så antar jag att det syns även om man inte kan se de själv. Jag kan verkligen knappt se på mig själv att de saknas 15 kg, även om ja kan se de på kort men :/ de e en skum grej äs...



Haha jag gillar banan:P jag har testat choklad, aprikos, banan, vanilj, jordgubbe, tropisk o jag gillar alla :P fast nu har jag jordgubbe, banan, choklad o vanilj hemma :)



Vad händer idag förutom vögning?:)

Många kramar fina o söta<3 sköt om dig <3

2011-05-08 @ 08:16:18
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ingrid

aah okej.. hur länge har du haft äs?

Nej jag vet. Känner samma sak. Man vill att folk ska säga något men ändå inte. Det är jäkligt svårt.



Ibland vill jag bara skrika det rätt ut. Vill berätta för alla vilken skit jag går igenom. Det är bara min allra närmsta vän som vet. Ingen annan. Förutom du nu också, hehe. Kalla mig galen som länkar en oanonym blogg. Hoppas bara ingen kollar igenom mina kommentarer och hittar detta..

Skulle aldrig berätta. Alltså, jättemånga anar ju eftersom jag gick ner 10 kilo på bara några månader, äter så lite som möjligt osv.. Men jag nekar. För grejen är att jag vet inte om jag vill ha hjälp. Jag är rädd att gå upp i vikt. Så sjukt rädd. Dock försöker jag äta mer än förut. Har gått upp 2 kilo. Grymt svårt att göra utan att freaka ur. Tror jag är på väg ner snart igen.. För jag klarar inte att ta mig upp. Och skäms för mkt för att berätta för någon. Känns som att all respekt folk har för mig kommer försvinna..



Älskar att sitta o dricka te på café. Brukar få med mig pojkvännen :) så mysigt!



Käkade faktiskt (dumma) och så sjukt god var den! hähäähä :)

2011-05-09 @ 23:15:31
Postat av: Skywalker.

re: jag är sjukskriven. men går till skolan de lektioner jag vill.

2011-05-10 @ 18:47:49
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0