Att inte kunna äta

Idag är jag svag.
Det går bara inte.
Jag klarar det inte.
Jag kan inte äta.
Jag är inte normal.

Har bara fått i mig en näringsdryck än så länge och är ändå inte hungrig! Dåligt är vad det är. Riktigt jävla dåligt!

Imorgon ska jag träffa min behandlare igen och eftersom mamma gömt vågen på ett betydligt bättre ställe (jag hittar den inte?!) så har jag ingen som helst aning om vad jag väger. Damn. Jag är nervös.

Lindar in min i mammas gosiga filt och försöker lugna mig med ett avsnitt av The OC.




Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

hade g'rna bytatmed dig. jag har konstant hunger..

2011-05-05 @ 15:54:25
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0