Älskade farmor

Tjolahoppsan bloggisar!

Jag bestämde mig för att medvetet isolera mig hos min älskade farmor under helgen och har som väntat haft det helt underbart mysigt där! Var så himla skönt att bara få komma bort från allt ett tag. Från det vanliga, verkliga livet. Fick mig att tänka på annat.

Har ätit en hel del. Alldeles för mycket antar jag, men farmor hjälpte mig genom den värsta ångesten igår. Frukosten var en plåga även om det var himlans gott.
I lördags fikade vi iaf på kvällen. Farmors hembakta kärleksmums, hallongrottor, havrekakor med russin och en massa, massa pepparkakor. Mums!
Och förutom att fika var och varannan timme så har vi pratat om precis allt! Farmor är verkligen min bästa vän på så många sätt. Hon förstår mig alltid och ställer aldrig några krav. Hon gör mig alltid så glad och lugn och får mig att se meningen med livet. Uppskatta alla de lyckliga stunderna. Jag beundrar henne så fruktansvärt mycket! Önskar att jag var likadan.

Lunch idag blev ett äpple och fyra skivor vattenmelon. Älska att de har vattenmelon i skolan! Supergott! Woho!
Nu ska jag gå och dricka en massa vatten innan mötet med min behandlare. Tar bussen och en timma.
Ciao! Vi hörs ikväll! Tror jag.

Hehe!


Dumma blogg.se! Varför kan jag inte ladda upp bilder för?! Gaaah.

Kommentarer
Postat av: lizzie

jaa, det känns så skönt att börja om ibland alltså!:)



neej jag flippade och tog bort den, haha :)

2011-05-23 @ 18:33:40
URL: http://faatkitty.blogg.se/
Postat av: Danni.

åhh. vill med ha vattenmelon i skolan :c

2011-05-30 @ 23:31:12
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0