Äckligt mätt och ost

- Näringsdryck (150)
- Grov tekaka med smör och ost
- Två knäckebröd med smör (det andra med ost) 
- En lättsockrad risifrutti

Och jag är mätt. Ni vet sådär äckligt jättemätt, och det är en väldigt skrämmande känsla för mig.
Mina hungerskänslor kommer att komma tillbaka snart. Jag känner det, vet det och det gör mig panikslagen!

Undrar hur många gånger jag använt ordet panik i den här bloggen?? Haha!...

Förresten, är det någon som vet på ett ungefär hur många kalorier det är i en ostskiva? Som i vanlig hushållsost till exempel? Har ingen som helst aning och jag måste veta för jag älskar verkligen ost!
Mitt liv hade varit så himla mycket enklare om jag ägt en hushålls/matvåg. Ge mig! Hehe!




Kommentarer
Postat av: josefine

i hushållsost så är det 371 kcal/ 100 g iaf! mjukost 349... fetaost 264! :D

kram

2011-05-03 @ 20:41:11
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: linette

1 hushållsost skiva är 34kcal! hehe, kolleN

2011-05-03 @ 22:47:02
Postat av: it's hard times for dreamers.

40 ungefär :3 beror på hur tjock du gör skivan

2011-05-05 @ 17:34:46
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0