Paj

Jag stannade kvar hos farmor hela dagen och kom hem ganska så sent, men ändå längtar jag redan tillbaks?!
Känns så bra att vara där och hon gör mig alltid glad. Håller mina tankar borta från allt det jobbiga som jag inte vill tänka på.

Till lunch lagade hon sin sjukt goda köttfärspaj som jag fullkomligt avgudar och alltså, smask! Jag älskar verkligen paj! Tacopaj, köttfärspaj, broccolipaj, kycklingpaj, rabarberpaj, blåbärspaj, hallonpaj eller päronpaj. Lägg till paj and i'll love it! Hehe!

Förresten, vet ni vad jag gjort mer?
Egentligen så skulle jag bara skriva ner receptet på köttfärspajen, men sen så fastnade jag ju självklart i hennes enorma samling och ja, ni kan ju tänka själva. Spenderade resten av dagen med att skriva av en massa favoriter. Mums!
Ska köpa mig en fin pärm som jag kan sätta alla recept i, och när jag blivit frisk så ska jag baka och laga mat som en galning! Haha! 
Heja mig! Eller något.

Men nu måste jag verkligen kila i säng för imorgon är det avslutning och efter den så ska jag åka en sväng till Emma och lämna hennes gulliga studentpresent.
En supersöt rosa pajform. Haha! Jag smälter.

Gonatt bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

ohh nu känner jag mig lite dum! menar egentligen inte att det är värre att ha en ätstörning om man inte är smal.. innan jag började hetsäta var jag nere på bmi 17, och jag mådde knappast bättre då.. men jag kan sakna den där tillfredsställelsen av att minska i vikt.. nu har jag inte ens den. och det känns som att mina problem skulle tas på större allvar om jag vore underviktig.



jag har haft kontakt med psyk sen länge av andra orsaker och för ett par mån sen berättade jag för min terapeut om hetsätningen. tycker dock inte att det hjälper mig nämnvärt, verkar inte som att hon förstår mig alls. känns inte som att hon tar det på allvar heller, det får mig att önska att jag vore liten, för då skulle det synas tydligt på mig. hur gick det till när du fick hjälp? massa kramar<3

2011-06-10 @ 01:38:01
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Linnie

paj är bland det bästa jag vet, särskilt mammas kycklingpaj! Muuuuums.



Hur är det med dig annars då? <3

2011-06-10 @ 10:14:10
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/
Postat av: camilla

Matpajer har jag aldrig gillat faktiskt:P :)



Aa få visst e de hemskt, jag tappade så mkt så de räckte o nudda mitt hår ungefär så lossnade hälften typ :/ men de blir bättre :)



Tack<3 du gör mig otroligt glad ska du veta<3

DU kommer klara det, jag tvekar inte en sekund, tänk på allt roligt du kommer få göra sen och hur firii du kommer vara :D tänk på de när de blir jobbigt. vet du om du kommer har tillgång till data/mobil där inne? hade vart kul o hålla kontakten så jag får följa hur de går för dig<3

Förstår att du har fullt upp vännen, ingen fara..men jag kommer gärna o hälsar på dig?:)



Hoppas verkligen ångesten ger mig sig hjärtat<3

KLART du är värd o bli frisk, skriv det överallt på lappar, datorn jaa överallt där du kan skriva :)



Ja precis hur regarer din föräldrar o vänner på att du ska läggas in?

Vad härligt att du trivs så bra med din behandlare :)men kommer du sluta hos henne helt nu då?

Jodå jag trivs allt bra med min behandlare. är dina föräldrar alltid med när du träffar henne?



Hoppas du får en riktigt trevlig helg och de är nog bra att komma bort lite:) något speciellt du vill göra?

Nää har inga planer alls för helgen. blir väl lugnt bara :P

Vill också ha fint väder men de ser ju inte lovande ut xD



Ha de riktigt underar, tänker på dig massor.

Kärlek <3<3

2011-06-11 @ 08:11:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: A

Vad kul! :) Ska försöka bli bättre på att blogga o sånt!



det ska jag allt! :) Nejdå<3

2011-06-12 @ 12:38:23
URL: http://fightandvictory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0