Favoritkusin!

Pratade nyss med favoritkusin från Edinburgh! Eller, pratade nyss med syster borde jag nog skriva, för hon är verkligen - och har alltid varit - som en älrde syster för mig. 
Åh, det känns så himla bra just nu! Skäms dock för att jag medvetet undvikit hennes samtal de senaste veckorna. Vet ju att hon aldrig någonsin skulle kunna drömma om att döma mig. Vet att hon alltid kommer att finnas här för mig. Alltid när jag behöver henne. Hon frågade om hon skulle komma hem till mig. Från Edinburgh! För min skull. Om jag ville ha henne här, och jag har struntat i att ringa upp den här underbara människan?!
Så en hemsk kusin är jag också...
Heja mig!

Tack för att du finns älskade kusin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0