Min chans

Sådär ja!
Nu är jag äntligen färdig.
Ser ut som om jag ska vara borta ett helt år... Men äsch! Vem bryr sig?? Det absolut värsta som finns är ju att inse att man tagit för lite kläder med sig. Usch vad hemskt.

Förresten så fick jag världens sötaste present av lilla mami förut. En gigantisk tiger! Ett gosedjur alltså... HAHA! Kände mig som ett litet barn på julafton och blev både glad och ledsen på samma gång. Storbölade i flera minuter. Hjälp ungefär...
Har dessutom gråtit till och från hela kvällen, och just nu så känns det verkligen inte bra. Är så himla rädd!
Men det här är ju min chans! Min absolut bästa chans! And damn, i'm gonna do it!!

Ta hand om er nu bloggisar, och kom ihåg att ni är vackra som ni är, både på in- och utsidan!

Massor av pussar och kramar! :*













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0