Fyra dagar kvar

Shopping hela dagen igår med mami och syster. 
Köpte bland annat schampo, balsam, hårinpackningar, tandkräm, peeling och en massa annat som jag ska ha med mig till Göteborg på torsdag, plus en himla massa tuggumi som jag ska hinna äta upp innan. - Nej, man får inte tugga tuggumi där.
Senare på kvällen åt vi thai på en mysig restaurang och det var så gott att jag fullkomligt vräkte i mig två stora portioner. Förlorade jag kontrollen? Kommer inte ens ihåg när jag åt så mycket senaste, och jag började gråta nästan direkt efteråt.
Fyra dagar kvar och jag vill verkligen inte. Verkligen inte. Ångesten vägrar att släppa och jag är så fruktansvärt orolig precis hela tiden. I kroppen. Kan inte sitta stilla.

Nu ska jag snart äta tacos, och sen ska jag åka till Melanie och se Jurassic Park. Det kan förhoppningsvis få mig på behagligare tankar.
Hur ska jag förresten hinna träffa alla innan jag åker? Jag vet att de får komma och hälsa på mig, men jag har ju inte ens berättat för Emma och Jacob än! Hjälp. Jag kan inte. Jag orkar inte mer. Inga fler tårar nu tack.

Hoppas ni har en fin dag iaf bloggisar!
Jag tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0