Suffocated

Jag vill inget hellre än att gömma mig just nu.
Gömma mig från alla som tittar.
Från alla som frågar.
Från alla som tror.
Från alla som bryr sig.
Från alla som älskar mig.
Från skammen.
Från skulden.
Och mest av allt vill jag gömma mig från mig sjäv.
Försvinna från min verklighet och gömma mig i en dröm.
Snälla låt mig.
 
Jag är en dålig vän. Jag är en otacksam dotterdotter. Jag är en otacksam sondotter. Jag är en hemsk dotter och en ännu hemskare syster. Otacksam, hemsk, självisk och elak är vad jag är, och jag klarar inte av det här längre! Det går inte. Ångesten blir bara värre och värre och den kväver mig. Förgör mig.


Kommentarer
Postat av: Loivsa

Det tror jag inte ett dugg på! Du är bra:)

2011-06-07 @ 13:44:42
URL: http://Loivsa.blogspot.Co.
Postat av: fotoramen

styrkekramar från mig <3

2011-06-07 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0