I'm going nuts.

Mitt matintag idag blev det högsta på flera dagar, men det känns rätt okej ändå med tanke på omständigheterna. Vägde mig dessutom alldeles nyss och hade inte gått upp något sen igår. Lucky me.  

Frukost: En minimal tallrik med cornflakes, jordgubbssylt och mjölk. (Var tvungen eftersom Miss P var hemma.)
Lunch: En hamburgare med dressing, tomat och ketchup. Lite pasta och minimajs, några bönor och två knäckebröd med smör. (!!!) Herregud känner jag...
Kvällsmat: En tallrik müsli med russin och mjölk.

Blir absolut inget mer! Nej nej nej.  

Alltså allvarligt talat. Jag måste verkligen lugna ner mig nu. Sätta mig ner och tänka igenom allt som hänt och allt som troligtvis kommer att hända. Hjälp.

Daddy sa inget alls igår, så jag är livrädd för att han kommer att vilja prata med mig om det där idag istället. Måste, måste, MÅSTE komma på hur jag ska lösa detta. 

Åååh! I'm going nuts! 

 


Kommentarer
Postat av: linnie

fick du kommentaren jag skrev förut? är nog lite knas med min dator ;s

2011-02-08 @ 19:23:49
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0