Majonäs/majonnäs??

Godmorgon världen! Jag har överskottsenergi!!!

Vaknade redan halv nio imorse vilket antagligen berodde på att jag gick och la mig väldigt tidigt igår. Superhärligt!
Åt ett stort äpple till frukost och nu sitter jag här och pluggar matte.

Det är verkligen alldeles för mycket just nu känner jag, både i skolan och hemma. Människor drar i mig. Tjatar. Förstår inte att jag har ett liv utöver dem. Men det är okej ändå. Jag känner mig stark.

Kvällen igår gick inte så bra ärligt talat. Haha... Åt EN HEL DEL. Två ostmackor, en massa, massa räkor med majonäs (ska det vara ett eller två n??) och ett äpple, men vågen var ändå snäll imorse så det är lugnt. 0,2 kg upp sen igår bara, och idag blir en bra dag utan misslyckanden! 

Det är fint väder ute, men kallt. Jag vill ha vår nu! Gaaah, abstinens...

Förresten så är jag sugen på kiwi och russin.

Ha en fin dag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0