Leave me alone

Mat igår:

Frukost: -
Lunch: Lite nudlar med wookgryta, bönor och sallad (Vår skolmat är god!)
Kvällsmat: Ett äpple och två morötter

Det har blivit för lätt för mig att äta lite. Iaf när jag är ensam.

Men gud, jag är så himla rädd. Mamma försöker prata med mig. Frågar en massa. Vill veta, men jag fönekar allt. Hon är så orolig. Jag ser smärtan i hennes ögon varje gång hon ser på mig. Gud, jag älskar henne så mycket. 
Igår förbjöd hon mig att gå ner mer i vikt! Förbjöd mig. Jag började gråta. Det är ju min kropp. MIN. Inte hennes! Det är mitt val.

Vad ska jag göra?? Jag är helt förtvivlad! Hon får inte förstöra detta nu. HON FÅR INTE! Jag har kontroll. För första gången i mitt liv har jag kontroll.

Fast jag fryser och darrar av utmattning. Yrseln attackerar varje gång jag ställer mig upp. Mitt hjärta bankar så hårt att det gör ont och hungern värker, men - det är värt det.

Vi ska snart äta köttfärssås med spaghetti och sen ikväll blir det räkor. Fan också. Jag vill inte ha någon mat. Låt mig vara. Jag vill gå ut.

Gaaah, ångest!



Så sinnessjukt vacker.





Kommentarer
Postat av: Linnie

men åh, jag hoppas att det löser sig! :( <3

2011-02-05 @ 17:46:29
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0