Irriterad

Gaaah! Jag är bara så fruktansvärt irriterad just nu. Förbannad. Precis allt och alla går mig på nerverna idag och jag vet inte ens varför! Sjukt irriterande.

Frukost: Müsli med russin och mjölk, plus ett äpple
Lunch: Ett revbensspjäll, kyckling och potatissallad

Jag är så vidrig. Tänker säga till familjen att jag äter hos R ikväll och istället ta en superlång promenad. Strunta i att gå dit. Sa att vi ska ha gäster. HEHE.  

Förresten så ser mina händer förjävliga ut. Jag är så torr att skinnet spruckit på flera ställen. Blöder och svider som fan. Bleka är dem också, som ett lakan. Armarna är ganska bruna och händerna kritvita. Dösnyggt! Eller inte.
Sommar, kom och rädda mig... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0