Donken? Nej tack!

Känns lite bättre nu när jag har gått som en galning i en och en halv timma, men är fortfarande helt uppsvälld och vill springa! Träna på riktigt! Känna svetten rinna nedför ryggen och darra i hela kroppen av utmattning.
Varför måste det vara så sinnessjukt kallt för? Gaaah. Vill inte halka och slå ihjäl mig.

Imorgon ska jag och Emma träffa en killkompis i en annan stad. Blir nog en hel del shopping tror jag, och mat. Damn. Men måste verkligen försöka hålla i pengarna den här gången. Verkligen. Har inte den blekaste aning om vad jag har på mitt konto för tillfället och vill nog inte veta det heller... Försvann alldeles för mycket pengar i lördags känner jag. Hehe!

Sen kommer de säkert vilja äta på Donken också, men nejnejnej, glöm det. Har inte satt min fot där på flera månader och tänker inte göra det imorgon heller. Nej, om jag går in där kommer det garanterat sluta med katastrof. Usch. Kanske kan övertala dem till att äta på Subway istället? De flesta subs ligger ju under 300 kalorier och det är helt okej med tanke på vad jag brukar äta till lunch i vanliga fall, men det lär bli svårt. Min killkompis är ett värre matvrak än vad jag är och älskar dessutom skräpmat. Gud, glömmer aldrig när vi var i Göteborg i somras och han tog buffén. Olika pizzor, tacos, friterad kyckling, korv och pommes frites i mängder. Har aldrig i hela mitt liv sett någon äta så mycket förr. Blev nästan lite rädd där. Haha...

Men nej, vad är det jag säger. Om det är någon som äter som en elefant så är det ju fan jag! Goddamn it. Det påminner mig om att jag borde fasta imorgon. 












  


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Okej, vad tråkitg att höra :( hoppas du kommer på bättre tankar och att livet blir bra för dig ändå<3

2011-02-22 @ 22:31:05
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: lizzie

ja såklart du får:)! de står i epostfälteeeet :)

2011-02-23 @ 20:49:10
URL: http://problemas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0