Mitt mål

Just det! Fick lite frågor som jag självklart ska svara på också.

Jag är 17 år gammal, (snart 18, hehe). Är 167 cm lång och väger 49,9 kilo för tillfället.
Mitt mål... Mitt mål var, fram tills idag, att komma under 50 strecket. Det har jag nu klarat så mitt nya mål är att ta mig under 49 kilo och därefter får vi se.

Fast mitt mål är egentligen att kunna tycka om mig själv igen, och det är något som jag omöjligt kan göra i den här kroppen. Jag är tjock och klarar inte av att leva med mig själv såhär. Det går inte.
Mitt mål är att kunna gå en hel dag utan några tankar på vikt, mat eller kalorier. Att kunna äta precis vad jag vill, när jag vill utan att känna rädsla eller ångest. Att kunna se mig själv i spegeln igen utan att känna avsky... Mitt mål är ingen siffra. Mitt mål är att bli den person som jag alltid önskat mig kunna vara.

Lots of love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0