Äpple som i äpple

Frukost: En liten tallrik havregrynsgröt med mjölk och hallon
Lunch: Risgrynsgröt med saftsås (herregud känner jag) plus två knäckebröd med smör
Kvällsmat: Yoghurt med hallon och müsli

Och alltså åh, jag bara måste tipsa er om yoghurten som jag är helt besatt av för tillfället. Helt sinnessjukt god är den!

Valio Vanilj heter yoghurten och min favorit just nu är smaken "äpple kvitten". Måste dock säga att alla smaker jag testat hittills har varit supergoda! Jordgubb och rabarber var verkligen underbar, men den tog de ju självklart bort bara för det. Gaaah...

Iaf, brukar nästan alltid äta den med axa multi crush (som jag förövrigt också avgudar!) och slänga i lite extra frukt. Oftast hallon eller kiwi. Älska.

 

Såg dessutom att det fanns multi crush med äpple och mandelsmak nu! Vi brukar köpa den med jordgudd och blåbär, men den här måste jag ju bara testa! Älskar allt som har med äpple att göra. Hehe.  


Kommentarer
Postat av: pysse

får man fråga vad ditt mål är, din längd, vikt och ålder? Är nyfiken :) Kram och lycka till!<3

2011-02-16 @ 21:49:31
Postat av: Linnie

haha men vilket sammanträffande!:D brukar oxå alltid äta axa multi crush med jordgubb och blåbär (LOOOOVE IT) men idag köpte jag den med äpple och mandel :D smakade lite och den var grymt god. måste nog pröva yoghurten du tipsar om ;)

2011-02-16 @ 23:19:10
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0