Miss No Self Control

Frukost: -
Lunch: En tallrik med pasta, pastagratäng (vegetarisk och helt stört god!), klyftpotatis och majs, plus två knäckebröd med smör.
Gaaah! Alltså vad är det med mig och skollunchen?! Detta är ju helt sinnessjukt... Varför inte trycka i sig en banan också, när man ändå är igång?? Patetiskt att jag så himla gärna ville ha en.  
Kvällsmat: En tallrik müsli med russin och mjölk. 

Pizza imorgon kväll med några vänner och jag dör. Har inte ätit pizza på flera veckor och är så sjukt sugen. Dreglar tror jag.
Miss No Self Control. That's me.

Imorgon ska jag förresten på ett bokat möte med skolsyster. Idiotiskt korkat, men gör det för mammas skull.

Någon som vet hur många kalorier en vanlig vezuvio innehåller, på ett ungefär?? Den brutala sanningen kommer antagligen att ge mig en hjärtattack. Brukar äta den med kebabsås. Hehe.









Kommentarer
Postat av: Alex♥

Jag är inte helt säker, men en stor pizza brukar innehålla mellan 1000-1500kcal.



Kram :)

2011-02-10 @ 21:26:09
URL: http://alexandraluft.blogg.se/
Postat av: hirana

Jag hoppas att det går bra för dig imorgon. Med pizzan och skollunchen och allt.

kramar <3

2011-02-10 @ 21:55:17
URL: http://hirana.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Räkna med en 1400 kcal ungefär för en pizza! Sen varierar det såklart, beroende hur stor och vad man har på osv, men där nånstans ligger det iaf!

2011-02-11 @ 07:50:15
URL: http://eyesore.blogg.se/
Postat av: Linnie

men salladsbar låter ju inte helt fel, önskar att våran var större men ibland får vi annanas och det nöjer jag mig med haha! är hemma från skolan idag vilket förmodligen är tur för det ska vara tacobuffé idag, och den brukar vara helt galen! nachochips, smältost, massa såser osv. man blir tokig av att titta på den!



jag är också grymt dålig på att hålla mig för skratt, typ om hon säger att jag blivit smal så börjar jag asgarva. fattar inte varför egentligen. men däremot när hon ser ledsen och bekymrad ut osv så får man såna jävla skuldkänslor. vill inte få någon annan att må dålig ju.



det låter ju hyfsat iallafall! och att ha mycket i skolan kan förstöra en hel del. för att ens ha motivationen att plugga måste jag äta/fika något för det mesta. jobbigt som fan! igår gick bra för mig, äntligen nere på 51kg även fast jag åt popcorn till middag haha!



puss

2011-02-11 @ 09:17:41
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

sv: Ja.. Men imorgon är en ny dag, vi laddar om med nya tag, okej? Ja, fan vad duktig du är som stod emot!

2011-02-11 @ 23:09:39
URL: http://eyesore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0