Tjockast i världen

Men gud. Mormor kom hit iaf! Ååh, hon är alldeles för gullig. Snällaste, sötaste, älskade...
Och stackars morfar. Han tvingas passa mina två små kusiner ensam nu. Hjälp ungefär... Haha!
Hoppas verkligen att mamma kommer hem snart så att hon slipper sova över. Varför måste hon vara så envis för? Jag sa ju att hon inte skulle komma! Gaaah...

Jag har dock inte träffat henne sen jul eftersom jag varit sjuk så länge, så det är ju kul på ett sätt.
Mindre kul: Mary-Kate, har du försvunnit?? Först förstod jag inte vad hon pratade om. Sen blev jag glad. Sen irriterad. Mamma måste ha sagt något, för jag är fortfarande tjockast i världen. Usch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha på hamburgereklamen? eller vad sanckas det om :P :P

2011-02-07 @ 17:35:44
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0