Outstanding day

Godmorgon världen!

Idag är jag på så himla bra humör! Tackar som frågar.
Det är underbart väder ute, jag har lov, jag mår bra, jag är glad och har sinnessjukt mycket energi!

Åt nyss ett ägg till frukost och funderar på vad jag ska göra nu.

Måste nog plugga lite fysik och städa på mitt rum. Kaos. Ska till pappa ikväll så orkar inte träffa någon.
Hade egentligen planerat in en myskväll med tjejerna jag umgås med från klassen, men några smådetaljer fick mig att avstå. Vi skulle ha lagat mat tillsammans. En kycklingpaj som bara är att dö för och kladdkaka till efterrätt. Behöver jag säga något mer? Nej tack. Bara ännu en anledning till att stanna hemma.
Alltså gud vad irriterande. Varför måste man alltid äta när man träffas? Varför kan man inte bara ha trevligt UTAN mat?? Jag blir galen...

Kom nyss på att jag inte är sugen på något alls för tillfället. I matväg alltså. Damn, I'm good.

Tror dock att jag ska springa bort till affären och köpa några paket tuggummi iaf, bara för säkerhets skull. Hehe.

Undrar hur ofta dom lagar mat tillsammans med sina vänner? 






  


Kommentarer
Postat av: Linnie

åh vad härligt med lov! hoppas att du har haft och får en grym dag <3

2011-02-21 @ 16:39:15
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0