Made with love

Miss P är inte hemma ikväll (HAHA) så just nu lagar jag och Syster mat tillsammans med Daddy. Vi gör hans supergoda lasange, och den är verkligen världens bästa! Ååh, hur ska jag lyckas kontrollera mig själv? Hjälp... 

Stämningen är iaf jättebra, trots mitt och Daddys gräl igår. Vi har tänt levande ljus och ska snart mysa framför melodifestivalen med en massa godsaker. Egentligen så hatar jag melodifestivalen, men det är ju trots allt bättre än Daddys fotboll.

Har bestämt att maten inte ska få förstöra ikväll.


Kommentarer
Postat av: Kirana

Tack söt. Jag kommer sakna dig och allt med ana att göra..men jag måste gå vidare. Puss och lycka till med allt! ♥

2011-02-13 @ 00:53:44
URL: http://kirana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0