Latmask? Ehm nej?

Mat idag:

Frukost: Ett äpple
Middag: Grillad lax med några bitar fetaost, gurka, tomat, lite pressad potatis och en kall, supergod sås. Sjukt gott!!!
Kvällsmat: Ett äpple

Är verkligen inte bra på att räkna kalorier så har därför ingen som helst aning om hur mycket jag fått i mig idag. Inte okej. Hehe.

Imorgon ska jag verkligen försöka äta mindre. Hoppa över frukosten, äta ytterst lite i skolan och sen ännu mindre när jag kommer hem, men, det kommer bli svårt. Får sådana fruktansvärda koncentrationssvårigheter när jag äter lite, patetisk och misslyckad som jag är. Men, jag antar att försöka duger.

Förövrigt har jag varit en riktig latmask idag. Pluggade matte och biologi i sammanlagt en timma och det var allt jag intalade mig själv att jag orkade med. HAHA. Nu är jag way behind. Hann gå en långprommenad men det är också det enda nyttiga jag gjort. Damn.

Och just det. Mamma ligger tydligen på sjukhus efter att ha skadat armen hos en kompis. Hon skulle hjälpa till att lyfta något tungt tror jag. Undar verkligen av vem jag ärvt min klantighet?... Måste vara från pappa.
Mormor ringde iaf nyss och ville komma hit och sova i natt, men jag insisterade på att det var okej. Hoppas bara att det inte är något allvarligt.

Nu ska jag läsa bloggar och sen kolla Wallander innan jag går och lägger mig. Eller ja, om jag vågar vill säga...

Sweet dreams!



Ganska likt det jag åt idag. Sinnessjukt gott! Och hon är sinnessjukt snygg!





Kommentarer
Postat av: Linnie

ser på wallander jag med haha :) ska också försöka äta mindre imorgon, och jag tror att vi kommer klara det galant!

2011-02-06 @ 22:34:21
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0