Jag mår illa

HAHA. Fyfan vad misslyckat. Middag hos Farmor. Chokladpudding till efterrätt. I mängder, med grädde. Åt och åt och åt. Kunde verkligen inte sluta. Mådde illa efteråt. Fruktansvärt.
Mår fortfarande illa och vill spy. Magen värker. Det är tur att jag inte vågar.

Måste äta igen sen när Daddy och Miss P kommer hem, för Syster har inte släppt mig ur sikte en endaste gång sen middagen. Ååh gud, varför kan hon inte bara gå? Fan också. Detta gör mig galen. Panik.

Är hembjuden till R imorgon tillsammans med Bästis och Jacob också. Hon ska laga mat till oss. Trerätters. Vill så himla gärna åka men samtidigt vet jag att jag inte kommer att klara av det. Får säga att jag inte kan och träffa dem en annan gång när inte mat är inkluderat.

Just nu vill jag bara krypa ner under min filt i soffan och glo på Dr. Phil. Älskar honom, men jag måste plugga fysik. Askul. Verkligen.

Jag hatar fysik.



Ursäkta bilderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0