No breakfast for me

Fan också. Det blev ingen zumba. Kostade 120 för bara en gång och var alltså inte alls gratis som det stod att det skulle vara. (?!) Gud, jag blir vansinnig på sånt där...

Gick hem till mamma efter skolan (för att slippa ta bussen hem till pappa och sedan tillbaka till zumban igen) och höll på att dö när jag upptäckte att hon redan var hemma. Jag frågade varför. Hon sa att hon inte mådde bra. Frågade varför. Hon svarade: "Jag är så himla orolig för dig." Då dog jag, på riktigt. Alltså gaaah! Vad ska jag göra? Hon genomskådar mig. Hur ska jag kunna fortsätta gå ner i vikt utan att hon märker något? Vågen ljuger ju inte.

Åt dessutom onödigt mycket där, eftersom jag räknade med kompenserande träning efteråt. Fan också.

Frukost: En liten tallrik müsli med mjölk och russin
Lunch: En kycklingbit med en massa klyftpotatis, bearnaisesås, dressing, lite pasta, minimajs och ett knäckebröd med smör
(Alltså varför kan de inte ha äckligare mat i skolan??)
Kvällsmat: En tallrik yoghurt med müsli och frysta hallon, plus ett äpple

Inte okej. Måste skärpa mig.

No breakfast for me tomorrow, and that's a fact!



Kommentarer
Postat av: e.

sv: hihi, tack! *:

2011-02-09 @ 21:07:08
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

sv: Taaack så mycket :D! Okej härligt, då tar jag och lägger till din blogg i bloglovin jag med, på direkten!

2011-02-09 @ 21:41:28
URL: http://eyesore.blogg.se/
Postat av: e.

Sv: Okej :) Nej jag har aldrig varit där tidigare, jag har faktiskt aldrig ens flugit tidigare haha.

Jag är bara lite rädd för maten eftersom jag inte vill få hela resan förstörd pga min dumma mage som sväller upp av allt jag äter >:

Är jätterädd för överätning/hets där borta just för att maten verkar så himla god... Men får försöka att verkligen inte överäta. Vill inte att resan ska bli förstörd för min del pga att jag har för mycket mat i magen. Det skulle verkligen suga.

2011-02-09 @ 22:17:13
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/
Postat av: Linnie

men vad knasigt med kommentarerna :s och ja, det är ju värdelöst att skolmaten är god! våran är i princip alltid jättegod och det finns alltid tre alternativ att välja på :(



och jag tycker så jävla synd om dig, det måste vara jättejobbigt att försöka dölja det. när min mamma blev farlig orolig ett tag så åt jag endast när hon såg och försökte då att äta "normalt" eller säga att jag var jättemätt. brukar också ibland be henne köpa hem något som jag är "sugen på", bakar gör jag också (mest för att det är så galet kul) men försöker att inte äta av det utan slänger bitar då och då. gör också mackor när hon ser och "tar med till skolan som mellanmål". men iofs hade jag inte det problemet att hon ville väga mig.



när hon kommer med kommentarer som antyder att något är fel brukar jag försöka hålla mig lugn och spela dum. funkat hittills!:) lär väl vara för att jag inte blivit smal än men ändå.



hur har du haft det idag? puss

2011-02-10 @ 14:12:00
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0