Dumjävel

HAHA. Jag var ute i två och en halv timma förut.
Ångrade mig så fort jag hade satt ena foten utanför dörren. Det var helt galet kallt och blåste som fan, men jag hade ju inget val eftersom jag redan hade sagt att jag skulle iväg och dessutom tagit på mig alla kläder.
Gick och gick och gick. Runt och runt och runt, i vad som kändes som en hel evighet. Var nära på att svimma av utmattning flera gånger eftersom jag inte hade ätit på flera timmar, men, jag får skylla mig själv. Så fruktansvärt idiotiskt. Sitter här och gapskrattar åt mig själv. 

Är döhungrig nu, har hjärtklappning och fryser som vanligt.
Imorgon ska vi till Skövde. Jag, Daddy, Syster och Miss P. Miss Perfects bästis bor där och eftersom hon är frisör så ska jag äntligen få klippa mig. Gosh, har inte gjort det sen i maj då jag klippte raklugg. Haha! Aldrig mer säger jag bara. Såg förjävligt ut.  

Har kämpat med en ny header sen jag kom hem och blev därför ännu mer irriterad under kvällens gång. Blev asdåligt, men jag orkar inte mer nu. Kan inte tänka. 
Måste försöka sova, så jag ska lägga mig ner och läsa en stund. Om jag kan koncentrera mig vill säga. Troligtvis inte.

Note to self: Ha alltid sockar på dig när du sover. Helst vantar också.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hata hets! :(

Ja, de känns nästan så ibland! det ÄR beroendeframkallande... :(

2011-02-26 @ 21:52:12
URL: http://miljonerpartiklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0