Det är värt det

Har börjat få sömnproblem. Jag. Jag som kunde sova vart som helst, när som helst. Fryser så jag skakar. Kraftlös. Svimfärdig. Det är värt det.

48,5 kilogram.

Jag måste nog köpa mer nya kläder. Allt är för litet...
Men jag är fortfarande tjock! Vidrig. Mina lår, mina överarmar. Hat. 
Fettet försvinner, men från helt fel ställen. Höftbenen sticker ut. Det är fult. Mina revben och nyckelben syns alldeles för mycket. Det är fult. På mig är det fult. Äckligt. Vidrigt. Fan också. Började nästan gråta igår när jag provade kläder med Emma. Armarna är värst. Kommer aldrig kunna gå i linne. Aldrig. Dom kommer vara feta för alltid. Spelar ingen roll om jag så väger 40 kilo.

Har ätit müsli med russin och druckit vaniljte till frukost. Är redan hungrig igen.
Snart ska jag och Syster gå upp till Farmor och äta. Vill inte äta. Aldrig någonsin.
Kommer aldrig bli perfekt.



Perfektion. Perfektion. Perfektion.

Det är inte jag.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Tack finis <3

2011-02-24 @ 12:10:08
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: ugglan

Du är vacker precis som du är! En människas skönhet sitter inte i det yttre utan i det inre! Vårda ditt inre så blir du automatiskt vacker på utsidan. <3

2011-02-24 @ 12:22:40
Postat av: steffi

jag kan slå vad med vem som helst om att du är minst 2ggr så smalare än henne. jag kan verkligen slå vad om det. hur lång är du? <3 kram. du hur lång du är än är är 44kg alltför lite. såg i ditt sista inlägg nu. du vill bli frisk. ta och bli frisk. sen kommer du se dig själv, fin.då kommer du se dig själv på riktigt. jag tror att du är jäkligt fin. jag tror det. ärligt. kom igen! snälla kämpa på! du klarar det här. du kommer bli frisk. om du vill så kan du eller hur? om jag & alla andra kan äta en glass och njuta av den, då kan du med det!!!! du kan äta en helt pizza och skita i vikten, för vet du vad? du kommer vara smal ändå! jag lovar. det mesta av din vikt är muskler. så om du skulle vägt 56 så skulle ändå allt du har på dig vara muskler. du klarar det här! kom igen, kämpa på! finadu.

2011-05-01 @ 11:16:25
URL: http://nattstad.se/steefii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0