Damn, I'm good

49, 9 vägde jag imorse! HAHA.

Höll seriöst på att dö och var tvungen att kontrollväga mig själv flera gånger för att försäkra mig och att jag verkligen sett rätt. Damn, I'm good.

Frukost: - (skulle ta blodprover på morgonen så fick inte ens äta för mamma...HAHA)
Lunch: En potatis, två små pannbiffar, lite pasta, minimajs och gurka, plus två knäckebröd med smör
Kvällsmat: Ett äpple

Konstigt att jag inte går upp i vikt, som jag äter.   



Gud, jag har så otroligt mycket mer jag skulle vilja berätta om utöver det jag skriver här just nu, för även om kontrollen är en stor del av mig och mitt liv, så är den fortfarande inte Mary-Kate och det vill jag verkligen att ni ska veta. Jag är så mycket mer än kontroll. Så himla mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Linnie

men fyfan vad grym du är!!!!:D

2011-02-18 @ 17:07:24
URL: http://monster-philosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0