Bananas

Sitter här och tuggar i mig mina älskade Extra drops med melonsmak och är på allmänt bra humör. Pluggar biologi och har en massa annat att göra, men jag känner mig ändå glad och väldigt lugn. Har sovit så himla mycket senaste veckan, och det märks verkligen. Jag är stark idag och ska äta utan dåligt samvete.
Snart blir det ungsbakad falukorv med mos, och efter det ska jag ta en långpromenad i det fina vädret!

Har dessutom konstaterat att jag verkar vara den enda i hela världen som tycker bättre om övermogna bananer? Dom är ju så söta, mjuka och goda! Vem vill ha en hård, äcklig banan med bladsmak? Well, I don't.

Hoppas ni har en fin dag. Lovelovelove.












Kommentarer
Postat av: carro

såg att du hade kommenterat min gamla blogg ettanaliv.blogg.se, jag finns nu på hungerhurts.blogg.se som jag driver med en vän. Följ oss gärna där



ta hand om dig <3

2011-02-14 @ 07:07:32
URL: http://hungerhurts.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har tänkt säga detta flera gånger till dig men aldrig gjort. när man går in på din blogg ser man bara halva bloggen, så behöver minska till 75% för att se hela... :/ vet inte om det är så bara för mig eller om..ja? hahah puss o kram!

2011-02-14 @ 14:11:18
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0