Aaaw, kom då ekorren så får du en... nöt? Hehe!

Alltså jag smäller aaav!
Det är bara lite mer än två veckor kvar tills julafton, och jag har fortfarande köpt en enda julklapp! Så himla smart av mig.
Hittade en massa fina saker till mig själv igår, som Mami, mormor och morfar kunde köpa - men absolut ingenting till någon annan... Aaargh!
Julhandling gör mig panikslagen, och ändå måste jag in till shoppingstaden i helgen - om jag inte vill springa runt precis dagen före som en hysterisk... ekorre? (Är det bara jag eller tycker ni också att ekorrar verkar så väldigt uppjagade jämt?)

Iaf, det är bra när jag får saker som jag verkligen vill ha, och inte en massa onödiga saker som jag ändå aldrig kommer att använda. 
"Åh, tack så jättemycket vän x! Den var verkligen jättefin!" - Inte.

Jag lovade er nästan, så nu blir det pepparkakor framför Criminal Minds resten av kvällen! 

Puss på er! 
Och här är tre av mina fina presenter som jag ser fram emot att få. 
Iiiiiiiih!






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig. ekorrar verkar helt hyper.

skit snygga pjucks!!!

2011-12-08 @ 22:03:24
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: S

jimmy choo parfymen luktar så himmla gott :)

2011-12-08 @ 22:15:44
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0