Messy

Allvarligt, jag är fan inte normal någonstans. Så jävla misslyckad...
Julen är över, och jag väger ett kilo mindre än innan. Värdelösa obetydliga varelse.
Juldagen. Drack mer än jag klarade av, och spydde därefter konstant i två timmar. Asrolig kväll, verkligen. Och jag som hatar alkohol? 
Sa att jag absolut inte ville tappa kontrollen och att jag var livrädd för min reaktion, men ändå... Det är bara mitt eget fel. Det var mitt val, och därför slutade jag äcklig och vidrig på kakelgolvet som en gammal disktrasa.

Min första jul utan morfar. Jag saknar dig.
Och jag saknar Boyfriend. - Vi träffades förut och det gör redan ont i mig.
Imorgon ska jag och bästis till Göteborg och leta efter nyårsoutfit.
Längtar till frukosten. Min goda vaniljyoghurt och fruktmüsli...

Rörigt inlägg, jag vet, men orkar inte.
Och förlåt för att jag inte har svarat på era kommentarer.
Promise.

(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0